8 Kasım 2008 Cumartesi

senle sensiz bitiyor zaman

yine bi yol alamadık , zaman geçiyor hızla yine sonbahar
seneyi devir ettik nerdeyse
ama hala yol sonu yok
bu yüzyılın icatları beni artık sinir ediyor
görmek kolay ama hissetmek zor bu icatlarla
kızıyorum kendime bu yolun talisi ne zaman
neredeyim ben neden bitmiyor, yada ne den yol almıyor bu vasıta
bu şarkılr bana inat çalıyor , sabrım zorlarımın ufkunu zorluyor
ne yapmalıyım gözlerimi kapasam kar değil
rüyamdan hayalime düşme
bana bunu yaşatma sevmek nedir bilirm

yeniden kaybetbeyi göze alamıyorum
biyer var senle oraya gidiyoruz
şimdilik sonu gözükmüyor
yanyanayız ama elele değil
ne ayrıyız ne birleşiyoruz
zaman bize inat geçiyor
tükendi bu yaşların yaşanacakları gelmez geriye
senle sensiz bitiyor zaman...

1 yorum:

ha/yel/degirmeni... dedi ki...

"yine bi yol alamadık , zaman geçiyor hızla yine sonbahar"...

yirmidört dilimlik bir bozuk saat gibi hayat, sonbaharda durmuş...
bir bu mevsimde doğru'luyor...