17 Ağustos 2008 Pazar

KORKULARIMA KARŞI ..

işte yazıyorum ama her an silebilirim .
korkuyorum çünkü
yeniden o günleri yaşamaktan korkuyorum
yeniden derinle dalıp yıpranmaktan korkuyorum
yeniden solumda bi sızı duymaktan korkuyorum
yeniden kaybetmekten elimle bırakmaktan korkuyorum
cesaretim gizlendi kalbimin en derin yerine
elinden tut cesaretimin, tutki bende kalkayım korkmayayım sana gelmeye
tam bi bağlanmaktan tam teslim olmaktan korkar oldum
kendimi yüzmeyi bilmeyen acemi denizci gibi okyanusa açılmaktan korkar oldum
korkar oldum yürümekten yeniden kırılır mı diye kalbim...
ve yeniden üzülürmüyüm diye sevinmekten korkar oldum
sessiz duran bi gemi gibiyim fırtına beklemekte her an
küçük bi uçurtmanın fırtına çıkarda dalgalanamaz diye korkar oldum.
cesaertim kırldı yitirdim kendimi..
kayboldum kendi kentimde..
bulamadım bildiğim yolları.
nefesim kendime yetmez oldu, sesim sessiz kaldı sadece kendim duydum çığlığımı
yitirdim kendimi kayboldum ,sessiz gecelere çekildim
gitmek istemesemdee zorla yola çıktım yada çok gitmek istediğim yere gidemedim korkumdan
benii bitirmesin bu korkular
bitmesin az olda olsa içimdeki direnişler
baş kaldırsın artık korkularımın düşmanı
içimde mutlu yüzlerin memnun bakışlardan bi esinti sadece kalmasın sadece
olsun ki baharı ömrüm kalbimin içinde, içindede değil aslında sarsın her tarafımı kapatsın tüm korkularımı..

Hiç yorum yok: