3 Ekim 2008 Cuma

sahibi olmayan boş bi salıncak..


bekletilerden bıktım ama hala bekliyorum bunu nefes almama borçluyum
yoksa nedenki bekleyeyim diyorum bi offfla içimdenn.
araya zamanda girse günde geçse
yılda değişen yok esasında
bu yılın en güzel zamanı sonbahar geçti... bahara yer kalmadı
giden fiziki gitmedi asıl giden ruha bi el salladı esaslı..

ama bitmiyor son bahar
kalbime değen el biliyorum sen değilsin o bir yağmur sonrası toprak kokusu
bi gülüş en sıcağından zaman hepsine iyi gelecek,
kuruyacak toprak catlayacak
yerinden kimse demiyecek neden oldu diye
ben bakacam ardı sıra nereye geldiğime, arda kalmaların hesabı çıkacak derinden
şimdiden yasını tutuyorum başlamayan sevdamın ,
bahar bahane , sen hikaye
kalbin bi ihtiyacı bu adını bilmem sanını hiç; ama yaşamadan yaşadığını anlamıyosun.
ne garip..
biz bi fırtınaya açılmış iki yelkeniz
önümüzü görmedik okyanusa atladık en acemisinden ,derya alışık bu durumlara
ama biz kavuşmayı anca ..
adı bile yok bu buluşmanın zaman dedik biz bu derya içinde sonsun denize
sen mapussan, ben zindan ;yatmaktan çürüyen üstündeki elbisen sanma
yüreğindekiler
hiç demek istemesemde
pencereden bakamıyorum ,yağmuru izleyeyemiyom
sana veda edemiyorum
daha ne olsun..

Hiç yorum yok: