7 Ekim 2008 Salı

ümit varim

Senin gelemeyip..benim gidemediğim yer.. var bu cihan da
gelmeye ne halim var ne cesaretim , hayran olunan belkide cesaretin
kapılarına vurulan ,güllere selam edilen nerdedir
bu gün haberlerde hiç iç açıcı şeyler yok
aslında uzun zamandır yoktu.
mutlu aileller gidiyo , dünya kıtlığı kendini çekiyo, kendi toprağımda insanlar canını açıtıyo,
atılan taş vurup duvara kendine çarpar olmuş sebebini diğerinden bulan çok olmuş,
hiç suçu olmayan dağların ötesinde zirvede pusuya düşmüş, savrulmuş yamaca, ülkesine kırmızı örtüsü ile dönmüş, mutlu haber yok ülkemden , izleyeyemiyorum o görüntüleri, kin duymak istemiyorum, kafam iyiden iyice karıştı kime inanacam bu ahir zamanda ,çok karıştı yada biz kaybettik bi yerde ipin ucunu,
kendine bile insan inanamıyo , ne yapmalı sevmeye korkar oldum üzülecem diye, buda bencillik mi yoksa,
güzel haberler bekliyorum ,ülkemden insanımdan.
mutluluk tohumları atılıyor bi yerlerde kimsi filizlendi kimi , ağaç oldu, kimi toğtağa inat eder durumda sabır lazım , sabırı kendime arkadaş etmeliyim
her inişe geçildiğinde yeni günün habercisi tesellim..
ümit varim

Hiç yorum yok: